یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
حجت الاسلام احمد حسین شریفی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی در پی شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان در پیام تسلیتی گفت: صهیونیست‌ها با ترور سیدحسن نصرالله تقابل با جبهه مقاومت را به بالاترین سطح قابل تصور رسانده‌اند و شهادت ایشان پایان مقاومت نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رئیس دانشگاه قم در پی شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید مقاومت، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر تقابل با صهیونیسم جهانی، همچون اسلاف شهیدش با ترور ناجوانمردانه باند سفاک و جنایتکار صهیونیسم به یاران شهیدش پیوست.

این شهادت را به ساحت مقدس امام زمان و نائب‌المهدی، حضرت امام خامنه‌ای و همه مسلمانان جهان و همه آزادی‌خواهان و مجاهدان عالم تبریک و تسلیت می‌گویم.

جهان اسلام تا ابد وامدار و مدیون این مرد بزرگ و یاران مجاهدش خواهد بود. او در طول بیش از سه دهه رهبری و مدیریت حزب‌الله قهرمان، توانست نه تنها شاخ غرور نظامی رژیم صهیونیستی را بشکند؛ بلکه همچون سدی محکم و نفوذناپذیر، باند جنایت‌کار و جهان‌خوار صهیونیسم را در درون سرزمین‌های اشغالی زمین‌گیر کند.

او نه تنها جان‌فدای مردم لبنان بود که پرچم‌دار عزت و استقامت و غیرت همه آزادی‌خواهان جهان بود. او با درایت و مدیریت الهی خود توانست مجاهدان حزب‌الله را به یکی از قوی‌ترین نیروهای مقاومت جهان تبدیل کند.

او محبوب‌ترین شخصیت عرب بود. او نمونه آرمانی جهاد و مقاومت بود. او همه زندگی خود را بی‌وقفه در راه جهاد فی سبیل‌الله سپری کرد. نام او، درایت او، بصیرت او، مجاهدت‌های او و استقامت او تا ابد روشنی‌بخش راه مجاهدت و نیروبخش مجاهدان در راه خدا باقی خواهد ماند.

او الگوی عینی درس مقاومت و عزت و بصیرت و صلابت و معلمی اسطوره‌ای برای همه مجاهدان فی‌سبیل الله بود.

اما صهیونیست‌های جنایتکار بدانند که شهادت او نه تنها پایان مقاومت نیست؛ بلکه به زودی خواهند دید که یاران و سربازان و دلدادگان پرشمار او در گوشه‌گوشه عالم با نیرویی مضاعف راه او را ادامه خواهند داد.

صهیونیست‌ها با ترور سیدحسن نصرالله تقابل با جبهه مقاومت را به بالاترین سطح قابل تصور رسانده‌اند. دیگر روز آرامی به خود نخواهند دید. در هیچ جای عالم، امنیت نخواهند داشت.

فرزندان و یاران نصرالله، تا تحقق هدف مقدس او، یعنی پاکسازی قدس شریف، از وجود نحس و نجس صهیونیست‌ها، لحظه‌ای آرام نخواهند نشست.

وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِد وَیَوْمَ استُشْهِدَ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha